object(DateTime)#1028 (3) {
  ["date"]=>
  string(26) "2024-07-18 10:15:07.000000"
  ["timezone_type"]=>
  int(3)
  ["timezone"]=>
  string(12) "Asia/Karachi"
}

ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ ИНКЛЮЗИЯ

Жол картасы аясында психология және инклюзивті білім беру және инновациялық білім беру технологиялары орталығы кафедрасы Оңтүстік федералды университетімен (Ростов на Дону қ.) бірлесіп «Заманауи ғылым мен практиканың пікірлері контекстіндегі аутизм спектрінің бұзылуының проблематикасы» онлайн-конференциясын өткізді.

Конференцияға қатысушылар аутизм спектрінің бұзылуы бар адамдармен жұмыс істеудің өзекті мәселелерін; инклюзия жағдайында білім беру процесінде педагогтерде, балаларда және ата-аналарда туындайтын проблемалық сәттерді; аутизм спектрінің бұзылуы бар балалармен көмекші мамандардың қашықтан жұмысын ұйымдастыру тәжірибесін; екі елдің аутизм спектрінің бұзылуы бар адамдармен жұмыс істеудің инклюзивті тәжірибелерін; аутизм спектрінің бұзылуы бар адамдармен жұмыс істеудің проблемаларын, Ресей мен Қазақстан университеттерінде аутистикалық бұзылулары бар балалармен жұмыс істеуге кадрларды даярлау мәселелерін талқылады.

Оңтүстік федералды университетінің психология және педагогика академиясының (Ростов на Дону қ., Ресей) және психология және педагогика кафедрасының, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация» мекемесінің және тәжірибелі педагог-сарапшының әріптестерінің баяндамалары айтылды.

Инклюзивті білім беру бойынша сарапшылар психология және инклюзивті білім беру орталығының ғылыми кеңесшісі, психология кафедрасының профессоры, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар факультетінің Психология кафедрасының профессоры Шушаник Саркисян, инновациялық білім беру технологиялары және инклюзивті білім беру маманы Сәуле Айтқожинова және Оңтүстік федералды университетінің психология және педагогика академиясының инклюзивті білім беру және әлеуметтік-педагогикалық оңалту кафедрасының доценті (Ресей) Екатерина Тимченко жоғары оқу орындары арасындағы байланыс білім беру саласында біртұтас кеңістікті қалыптастырудың маңызды алғышарттарының бірі екендігі туралы айтты.

Қазақстан инклюзивті білім беруді енгізу жолында қиындықтарды еңсереді және туындаған проблемаларды, оның ішінде халықаралық тәжірибені енгізу арқылы шешуге тырысады.

Қабылдау комиссиясы